7 Januari


2011-01-07
09:27:25

Nytt år, nya möjligheter. En vecka sen jag uppdaterade nu, men har jobbat varje dag i 2 veckor nu så har vart så förbaskat trött när jag kommit hem så jag har inte orkat uppdaterat.
Iallafall så märks det att vintern är här, det är blåsigt och ganska kallt. Vädret är dock väldigt konstigt för vissa dagar så är vädret lugnt och helt okej och det känns nästan lite varmt. Och sen börjar det blåsa upp och det går stora vågor och det blåser is.
Som igår hade jag 7 snorklare själv på dykbåt, och det gick mycket stora vågor. Dock måste jag säga att vissa turister verkligen lämnar hjärnan hemma. Så drygt.

Jag var för första gången på Senzomall igår med Cici, vi käkade lite kina jocks det var as gott. Senzomalls matställen påminner lite om Kungshallen i stockholm så det var en hemma känsla som man fick när man gick in där.

Igår åkte Christina och Gunnar på en Nilen kryssning, de ska vara borta 1 vecka så nu är jag själv hemma. =( det är inge kul, vill inte vara själv.
Sen när de kommer tillbaka så är de hemma typ 1 vecka sen åker de till Thiland 1 månad =O Alltså ååååh jag vill inte vara hemma själv, snälla kom och hälsa på mig då!

jag har fressten börjat med en frukt diet och blivit mer hälsosam. på nyår så sa Valid på Queen samira att jag var "big" vilket betydde att jag har gått upp i vikt. Vilket jag självklart inte accepterar. Så nu är det hård träning och viktnedgång som gäller. Beach 2011 here I come! =)

Ja fressten, dom håller på att lägger nå jävla rör på hela Sheraton road så vägen är uppgrävd och allt är kaos.

Ja och Camilla och Johan skickade meddelande på FB idag och frågade om jag ville vara Gudmor åt deras lilla Henry. Sååå kul =)
Nej nu ska jag iväg på buss info möte. Tjingeling!

Simma lugnt!


Skrivet av: Sänabanäna
2011-01-07
13:02:54

ät mat i stället tessie, fruktdiet gör så att du samlar massa vätska i kroppen och svullnar upp till slut, och sen lagrar kroppen all mat du börjar äta efter dieten :( Ja förstår att de e jobbigt och egypten har väl inte bästa förutsättningarna heller! Men försök åh ät, klunka massa vatten och ta långa promenader så kommer du bli fit for fight!

and remember, jag kommer nästa vecka! :D

Skrivet av: Sänabanäna
2011-01-07
13:05:41

Och skit i vad Valid säger, turkar är precis likadana, pratar först och tänker sen! Dom är ju extremt besatta av att prata om vikt dom där.. du är jätttttee fiin! Och du är (enligt mig) mindre nu är du var sist jag såg dig! Men kom ihåg, frukt gör att du samlar massa vätska! been there done that.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0