27 Januari


2011-01-27
18:19:13

Hejsansvejsan!
Tänkte bara säga det att iochmed protesterna i Kairo så har myndigheterna stängt av Facebook för en lille stund sedan. Suck. Drygt. Så ja jag hann se iallafall att Sariiis kommer på tisdag!!! IIIIH! Åh va jag längtar, och jag säger det då att då skall det PARTAS! Hihi jag och Alexander har planerat ;)

Iallafall så är jag själv hemma nu för Gunnar och Christina är i Thiland, dom åkte i tisdas och ska vara borta en månad. Det är ju både roligt och tråkigt.
Nej nu ska jag se om jag kan gå ut lite, eftersom att inte facebook funkar så får man väl vara social på annat sätt =P

See you later alligator!
Simmalugnt!



Skrivet av: Anonym
2011-01-31
09:31:45

Hej Theres vilken fin blogg du har, varit in och kollat några gånger, försökt kontaktat din mor för att höra om du är kvar men inte fått något svar, morbror och undrar naturligtvis hur det går för dig?

många kramar moster Kim. ps, mamma har adressen till min blogg om du är intresserad. av lite snö kanske, ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0