19 Januari


2011-01-19
21:17:28

Mycket och som händer men ändå inte. livet rullar på här och allt har verkligen blivit en vana och allt följer sin dagliga rytm. Sanna har vart här en vecka nu, och hon kom hit med massa godsaker som chilinötter, Ahlgrensbilar, russin och inte tala om räkost! Samt lite annat =) Så det har blivit att spendera tid med henne och hennes far då jag inte jobbat =) Det har vart mycket trevligt.
Vi var till Luxor i Måndas så dagen började med pickup utanför deras hotell halv fem på morgonen. Sen 4 timmars bussresa till staden. Tänkte bjuda på lite bilder från Luxor för jag orkar inte skriva så mycket.

Sanna och jag på Old Vik


Utanför karjnax templet, nu vette satan hur det stavades. Får kolla upp de imorron =)












Dyngbaggen var ett heligt djur på Egyptiernas tid. Så det var massa målningar på detta djur i gravarna i konungarnas dal.




Staty av Ramses den 2a. Han med runt 200 barn. Haha jävel att ligga i...



Foto: Sanna

Så nu har jag sett konungarnas dal inkl. tuttankamon. jag har sett massa tempel som jag inte kan namnen på för tillfället. Plus att mina ögon fick syn på riktigt ögongodis. Nämnligen en snygging till Fransk guide. Ojoj, ser jag honom på dansgolvet någongång då jäklar =)

Simma lugnt!


Skrivet av: Mamma
2011-01-20
16:05:43

Aha...Jag så nog fotot på snyggingen du spanat in..."Eller::::::::::::::::::::::)????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0