14 Januari


2011-01-14
09:10:47

Tjenixen tjenixen!
Här ligger jag i sängen, riktigt riktigt seg. Kom hem halv fem inatt lite lagom runt under fötterna. Det har ju inte gått ur kroppen kan jag ju säga. Tänkte att jag skulle kunna sova länge nu men NÄ, för då börjar dom banka och borra precis utanför lägenheten. Dom har nämnligen kommit ända fram hit nu med rörandet, så nu är dom rakt nedanför mitt fönster. Och ljudisolering i detta land.. Vad är det...

Igår var en riktigt mega härlig dag. För det första så var jag på Dolphinspotting med Atef, och Juho var med och fun snorkla. Och till min stooora förhoppning kom delfinerna när vi snorklade. Det var ca 15 st så det var heeelt underbart! Man får alltid en sån förbannad kick av att simma med dessa underbara djur. I flocken var det en lille bebis också, så dom var lekfulla. Iiiih =)

Efter jobbdagensslut tog jag mig till Aquamarine och var med på infomöte =)
Därefter mötte jag SÄNNABANÄNA och hennes far Anders som kom igår. Vi käkade på Bombay och det var verkligen den GODASTE pizzan jag har käkat här! Fy bubblan!
Efter maten så följde jag med dem till hotellet för att hämta upp lite grejjor som Sanna tagit med sig till mig, jag säger bara det att för första gången fick jag ordentligt frispel på dessa JÄVLA taxichafförer. Jag skrek åt dem: HÅLL KÄFTEN. GAAAAAH. Med mera. Kan säga det att ingen jävel visste vart hotellet vi skulle till låg och då ska dom blanda in telefonsamtal, kusiner och alla ser sin chans att ragga upp kunder... BAH säger jag bara.

UNDERBART att äta Daim choklad och Ahlgrens bilar. Kunde använda min fondation, fick mina skor och nu myser jag i mina tofflor. LYX!

Var senare utgång iallafall med Alexander medflera. Vi gick efter en stund på viking till någon stor klubb som låg i början av Sheratonroad. kommer inte ihåg namnet. Haha. det var sjukt med folk iallafall och det var en kuuul natt =) Kom hem halv fem i morse, lite lagom runt under fötterna. Tänkte att jag skulle kunna sova till 12 eller något men tror ni man kan det när dom lägger rör precis under lägenheten... Nej för i detta land finns inget som heter LJUDISOLERING, så detta jäääävla borrande kommer ju inte att få mig att somna. Jag har ont i huvve.
Nej nu ska jag ringa till frisören och se om dom kan klippa mig! YEy =) Det behövs.

Här får ni lite goa bilder från igår =)


Juho och jag =)






Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0