11 Januari


2011-01-11
22:16:24

Denna bra dag behövde jag verkligen! Har simmat med delfiner idag, TVÅ gånger. Dom kom tillbaka till oss och simmade förbi oss två gånger. Helt fantastiskt. Vädret har vart helt okej, besättningen på Maged lika så. Maten har blitivt SUPER god på Maged. Vi har haft glada små nissar på båten idag. Alicia som jag var med verkade också glad =)
Dock är min fot inte bra än och den blir bara värre och värre. Idag kände jag till och med av att det gjorde ont i vattnet så det suger. Fick tips av kaptenen Amad att köpa en egyptisk salva som heter RUBALGINE så det gjorde jag nu när jag kom hem. Hoppas på att den kan hjälpa något.
På Torsdag kommer Sanna med en massa grejjer och jocks, fy satan va det ska bli kul! Då blir det party, det behöver jag verkligen!

Sitter och kollar på bilder från i sommras och jag längtar verkligen hem till sommaren, till bilen, till vännerna och familjen och speciellt alla bilträffar, marknader och tävlingar. Åååh va jag vill köra bil!

Sitter och suktar efter hur fin jag var i sommras jämfört med hur jag ser ut nu. åh vill ha tillbaka det.


Bilträffarna och min bil!! Åååh längtar!! <3


Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0