10 Januari


2011-01-10
08:18:03

Ledig idag äntligen efter över 2 veckor i rad med jobb =( Har kännt mig väldigt trött, sliten och olycklig de senaste dagarna.
Jag har riktig hemlängtan, känner mig ful och äcklig, känner att ekonomiskt så är det skit. Ja allt känns bara riktigt tungt. Det är otroligt många som impulsivt snart skall åka hem till Sverige på jobbet, många som tar semester, och många som börjat planera att åka hem i vår. Visst det betyder mer jobb för oss som kommer vara kvar (om jag är kvar) men det kommer ju inte vara speciellt roligt för att vi kommer väldigt bra överrens och då suger det ju att dessa energiknippen skall lämna oss.
Jag har satt upp som mål nu iallafall att jag är här tills Sarah har vart här och sen får jag se vad jag gör och känner för. Hon kommer i början av Februari, så vi får se.
Och Sanna kommer ju på Torsdag med massa grejjer hemifrån så det ska bli super kul! Det känns som att när hon är här kommer tiden att gå fortare, och sen kommer Sarah och sen får jag se hur det blir.

Det är kallt och blåsigt här nu, och det som suger mest är att man aldrig blir riktigt varm förens man lagt sig ner i sängen och bäddat in sig ordentligt. Det är inte som att det är varmt inomhus liksom utan det är kallt överallt. Och jag är ju en sån värme person så jag hatar verkligen kylan =(

Jag tror att jag behöver gå ut och ha riktigt kul en kväll, parta loss, få känna mig fin en kväll, snacka lite skit och göra något annat för en gångsskull. Tror jag behöver det för att få upp humöret lite.

Iallafall så är det ett jävla liv utanför lägenheten, som jag skrev tidigare så håller dom på att lägger rör och de har grävt upp hela Sheratonroad. Och rimliga arbetstider finns ju inte i detta land, utan dom börjar jobba runt 6-7 på morgonen med sitt dunkande, sen slutar dom inte förrens typ 11-12 på natten. Så jätte kul när man är ledig och vill sova lite. Ickesanicke. För några dagar sen tog jag kort på det hela. Här ska ni få se, inget säkerhetstänk här inte med ett stängsel så att man inte trillar i. Och jätte bra att på vissa ställen så ligger det plankor som man får gå över på.... Alltså detta land säger jag bara, jag blir inte förvånad.







Simma lugnt!


Skrivet av: Mamma
2011-01-10
17:32:05

Men pluttigumman då..Du ÄR inte ful och äcklig."det vet du oxå" Nu är det dax igen att ruska om plytet däruppe igen. Bara för nån turk har pekat på dej och sagt att du blivit "Big" behöver det inte betyda någonting...Ändra tankeinställningen nu, så kommer dina kompisar ner till dej snart och festar till det tillsammans med dej:) Puss Å Kraaaaam ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0