Shitpommfritt


2010-09-07
15:00:23

Jag har den stora äran att meddela att idag, Tisdag den 7 september klarade jag, Therese Eriksson av att simma 800 meter på 15 minuter. Med simfenor och snorkel+cyklop, med huvet under vattnet hela tiden!
Åh jag vart så glad när jag konstaterade att jag klarade det! Ännu ett steg närmre att bli en godkänd snorkelguide!
Idag kom mitt lilla kort från PADI, som är det kortet som visar att jag gått HLR och första hjälpen kurs. Så jag är nu legitimerat sjukvårdstränad.

På pappas beordran har jag börjat skriva en packlista också... Det känns lite konstigt att skriva upp raggsockor, halsduk och mössa på listan när man ska till ett så pass varmt land som jag ska till. Men på uppmaning av Gunnar och Christina så tar jag med det då det blir kallt på vintern.

Ska inhandla:
Vindtät jacka
En rullande resväska
Tandtråd la grande speciale (special för tråden jag har bakom tänderna i underkäken)
Sandaler
Sockor
Hårinpackning

och nu kommer jag inte på mer, men det finns mer. Haha =)
/ T


Skrivet av: pappskallen
2010-09-09
20:47:21

Busbra gummis! Blir så bra så! Bara du inte blir nipprig så kommer det att gå smärtfritt o bli en kalas kul resa!Sand i öronen,bikinin o i maten hör till.Nå straff ska du väl ha då du lämnar oss åt eländes vinter o kallt! Sssss

Skrivet av: Jennie - Design & mycket mer!
2010-09-17
16:33:42

Hej!



Jag svarar på ditt mail här då jag inte har någon mail adress till dig.



Om du går in på stilmallen och letar upp stycket som heter: /** Post's body text **/

.entrybody {



Så finns det en rad där som heter Margin..

Första numret som står där ska vara -40px.. Ändra den till -20px, eller -10px :) Eller 0px om du så vill.. Så ska det ordna sig!



Tack för att du väljer min grund/design!

/ Jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0