Plupp


2010-09-29
21:13:09

Idag har jag tagit farväl av mina kära Mustang vänner, åh va jag kommer sakna dessa goa människor. Heidi och Margareta respekt och kärlek till dessa damer säger jag bara.
Det vart inte att åka med mustangen dit eftersom att den står in bäddad i garaget nu så att pappa inte kan sno den medans jag är borta. ^^

Annars har jag vart på stan och köpt toffsar UTAN metall i, för jag fick ett sms från Christina att det är SUPER viktigt att jag hittar såna utan metall. Så TJECK. Det är gjort.
Sen har jag gjort massa annat jocks inför resan som att packa lite och så. Men det är inget viktigt.

Bara för att jag älskar min bil så bjuder jag på den



Jag saknar mina fina däck!
Simma lugnt!



Skrivet av: pappskallen
2010-09-30
15:13:53

Hä hä,ska åka vinter rally med fulldubbat på den rackaren!!!! Ssss Installera värme först bara.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0