Laddar... Och laddar... Och laddar


2010-09-17
21:18:06

Så känns det just nu, jag bara står och stampar och väntar på att få komma iväg. Gunnar och Christina var här nyss och vi pratade igenom det sista inför min resa.
De åker redan över nu på måndag den 20e så jag kommer ju åka helt själv när väl jag åker sen.
Fick en fin liten karta över Hurghadas flygplats, lite kontakt uppgifter till deras Egyptiska nummer och till Colona.

Idag har jag känt såhär att, fan va jag vill åkaiväg! Jag gör inget annat än att simma på dagarna, och jag börjar bli så förbannat rastlös. Jag känner mig som en lat skitunge som inte orkar söka jobb? Men sanningen är ju att jobbet börjar snart, men det känns inte som det för det känns så overkligt att jag fått det här otroliga erbjudandet.
17 Dagar Kvar!

Idag har jag kommit till insikt att det är många här hemma som inte har ett jäkla intresse av vad jag gör, vad jag tänker eller har någon intresse allts av att träffa mig innan jag åker. Det gör ont, men sånt är livet och det suger.
Tjollahopp här var det muntra toner, nej nu ska jag fortsätta pilla med Photoshop denna fredagkväll.... Har inte något bättre för mig, SUCK. Känns deprimerande.

Simma lugnt!






Skrivet av: Jocke
2010-09-21
18:04:27

Kör hårt Therese =) Skit i dom som inte bryr sig, dom är inga bra kompisar !

Hoppas du kommer få jätte kul i Egypten =D Det behöver du.

Kramar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0