Flygresa


2010-09-05
12:54:09

Hallojjs
Sitter och kikar på sistaminuten flygresor på destination.se och har spanat in två resor. En resa den 25e som kostar 3.199 och en den 1a oktober som kostar 3.155. Hmm.. Måste snart kolla upp med Gunnar om vad jag skall köra på, jag har ingen aning om hur länge jag ska ha is i magen. haha.. Jaja. Det blir nog bra i slut ändan.

Har kännt mig lite seg den här veckan med simningen, har kännt att jag fryst och sånt. Så funderat på om det vart en liten basilusk som försökt göra åverkan på mig, men det har inte brytit ut bara retats lite.

Jag har införskaffat mig vätskeersättning och Alvedon! Så att jag inte glömmer det sen när det väl är dax för att packa. Nu nästa vecka ska jag gå till myrorna och leta efter en vindtät jacka och med gärna lite fodring i. Sen ska jag kika på bikinis som jag nyss fick reda på är rea på flera ställen i stan. Och nästa vecka är det vaccination och tandläkaren nr 2 som gäller!

Jag har konstaterat att jag kommer sakna min fina familj väldigt mycket, och resan är ett väldigt stort steg för mig in i mitt självständiga vuxenliv.



Skrivet av: Mamma
2010-09-07
17:37:47

Va fina ni är tillsammans..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0