EN VECKA


2010-09-27
12:36:59

Heeelt overkligt, om en vecka vid den här tiden sitter jag på planet till Egypten och skall snart landa. (Förutsatt att det inte är försenat villsäga)
Det känns som att jag har massor att göra men ändå gör jag inte så mkt. Jag ska ialf. packa och väga allting typ idag eller någon annan dag.
jag ska försöka hinna träffa lite vänner och familj nu innan jag åker.
jag skall tvätta bilen, eftersom den skall säljas snart.

Och det finns mer, bara det att jag är för virrig ikolan så jag glömmer bort allting.
Jag konstaterade idag att det var sista måndagen jag simmade på Lögarängens basäng. Känns WONDERFUL!

Jag har noterat att jag börjat få lite ryck så att jag tjuter till lite då och då. varför kan man fråga sig, jo då har jag kommit att tänka på att det bara är några dagar kvar tills resan. Så om jag får något sånnt i din närhet så vet du varför. Haha. Jag är störd.

Simma lugnt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0