Bokat


2010-09-06
23:42:51

Nu är resan bokad och betald!
Åker den 4e Oktober klockan 08.25 från Arlanda och är framme i Hurghada 13.55... ^^
Så nu är jag ett steg närmre mitt äventyr! IIIIH! Längtar väldigt mycket, nu ska jag se till att njuta av min familj, mina vänner och allt här hemma ordentligt!

Btw. så var jag runt och provade bikinis idag. Efter mycket sökande hittade jag två toppar på Change. Så slog till med det plus en passande trosa! Det skulle gått på typ 1000 kronor på ordinarie pris, men det var 70% på det jag skulle köpa så vart typ bara 250 kronor! HA! Och dom sitter som en smäck! så här ska inte trillas av något heller. Hihihii! Jaja riktiga fynd idag med andra ord!
Har spanat in en snygg och skön vindtät jacka också på Stadium som jag fastnat ganska ordentligt för.. Hmm.. Skall diskutera med far min och se om han är inne på samma spår som jag.. ^^
Tjingeling!
/ T



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0