12 dagar kvar, räknat med idag


2010-09-22
08:41:47

Holy shit!
Inte många dagar kvar nu. Så himla läskigt men ändå så befriande, jag slipper snart gå hemma och fördriva tiden med ingenting.
Fick ett lockande sms från Gunnar igår som kommit fram med Christina till Hurghada, han skrev att dom höll på att skura lägenheten och att det var 32 grader varmt, TJUGO I TIO igår kväll.. Liiite najs. Har kännt mig så frussen på sista tiden så åååh va jag längtar efter värme!!

Första prio idag är att kolla upp VISA kort... Sen simmilisimma...
Storstäda bilarna skall jag göra, började med BMWn igår kväll men hann inte klart, så det skall jag fixa sen Mustangen och skorpan.

På fredag blire Middag och utgång till Pluto för de närmast sörjande, så det ser jag självklart framemot otroligt mycket!

Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0