PACKAR?!


2010-10-03
17:56:39

Vilka dagar, haha. Skulle hunnit göra så mkt men det kom lite emellan som var mycket mer intressant. Så har inte hunnit göra det som jag skulle... Men det vare värt, känns lite stressat nu bara men jaja. Har ialf. hunnit säga hejdå till de flesta, men inte alla.

Så idag har det packats och tvättats de sista grejjerna och mitt rum ser ut som en soptipp med alla resväskor och saker överrallt.
Nu är det skarpt läge och jag har inte riktigt fattat det, känner mig ganska lugn ändå. Jag kommer ju hem snart ändå, man hinner ju knappt blinka sen är det nästa månad, och vips så har 8 månader gått.
speciellt när man kommer till något nytt och spännande så går tiden alldeles för fort. Tänker bland annat på gymnasiet som bara swicha förbi.

Har fått sms från Gunnar att han kommer och hämtar mig imorgon på flygplatsen! Skönt att dom inte skickar någon egyptier med en skylt, det hade nog kännts lite läskigt.
Så nästa gång jag skriver så är jag i pyramid landet!

Sköt om dig och simma lugnt här hemma!



Skrivet av: pappskallen
2010-10-06
12:13:11

Simma lugnt!!!??? Erunte klok! Blir ju tvungen att hugga upp hål i isen i så fall!!!! Ssss. Hade gott i solen! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0