8 Oktober


2010-10-08
19:28:50

Hejsansvejsan! Här har det vart en sjukt bra dag! Kan sammanfatta det med att jag inte känner för att åka hem idag. Har sett delfiner, vi åkte till delfinhouse och jag räddade en man från en annan båt. Han vart överlycklig när jag kom, han ba: OH How did you see me? Och så skjutsade jag honom på snorkeltaxin. Sen när jag lämnade av honom vid hans grupp så tackade han så mkt och sa att jag hade räddat hans liv. Det värmde. Aja. God dag, Nu mat med gänget och imorgon snokelkurs! =)

Bilder kommer =)


Skrivet av: Mamma
2010-10-10
22:04:54

Hehe..Bra gjort gumman..Du ser:) Nu börjar det vända..KANOOON..Va gulligt:)"snorkeltaxi..HIHI:)

Skrivet av: pappskallen
2010-10-15
12:37:05

Kanoners! Nu blir man stolt! Trevlig läsning,blir bara bättre o intressantare.Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0