31 Oktober


2010-10-31
20:37:31

Ville inte kliva upp i morse ur sängen. Dels pga. av att kudden var sjukt skön som jag köpte igår. Plus att jag kände på mig att det skulle vara tryckt stämning av vissa ur besättningarna. Och så vart det ju. Kände redan på morgonen på jettin att besättningarna inte hälsade på mig. Fick en klump i halsen men kämpade på. Skulle över med massa saker till Abu Mosad som var längst ut på jettin. Ingen som hjälpte mig så fick improvisera lite, men jag klarade mig. Hade gått betydligt mycket fortare om någon hjälpt mig, men nej nu ska jag få sota för att jag berättade.
Ja vi får se hur länge det ska behöva vara så då, just nu känns det inge bra iallafall. Skulle hållt tyst. Vill inte hamna fel med besättningarna, då kommer jag få ett helvete. Men va fan skulle jag göra? Om jag hade vart tyst om det så hade det kunna utvecklats till något annat. Och jag hade haft skit jobbigt att vara på Francesca och jag hade mått dåligt av att vara där. Hoppas och tror att det verkligen var rätt beslut.

Jag känner mig kränkt och nervärderad. Va fan skulle han seriöst tjäna på det där?

Iallafall så har jag vart borta i huvet hela dagen, förkylningen har börjat lätta. På morgonen var jag hes och hade hosta. Nu har jag bara hosta så det börjar gå över. Har köpt halstabletter nu, strepsils med honung och citron. Så hoppas jag ska få ordning på halsen fort nu.

Idag iallafall så var jag på Giftun Island med Anton och Nasser. Det var skönt för då behövde jag inte gå i vattnet på förmiddagen, och det är positivt eftersom jag inte är frisk än.
Nasser var väldigt kall och off mot mig hela förmiddagen, så efter lunchen så frågade jag honom om jag gjort något mot honom. Vi tog ett långt snack och pratade igenom det som hänt lite grundligare. Och nu tror jag vi är på rätt fot igen. Han var inte allts lika off när vi gick av så det var bra att vi hade ett litet prat.
Efter lunchen så stannade vi vid Small magawish för det blåste ganska mycket, och jag frågade anton och nasser om det var 100% nödvändigt att alla guiderna måste vara i vattnet. Som tur var ville inte alla ner i vattnet, så det räckte med att de var i. Det var skönt så nu kanske jag kan bli lite mer frisk.

Tillbaka på DC så hade jag och Christina inventering. Hatar att räkna alla dessa jävla fenor. Ska ta kort på det någon dag så ska ni få se hur det ser ut. Jävla helvete säger jag alltså.

Efter jobbet så gick vi ett mysigt gäng till La Luna. Åt nån gräddstuvning med Kött och champinjoner, med potatismos. Trodde ärligt att det skulle vara godare men men. Efter det så har jag handlat lite och köpt halstabletter! Nu sitter jag här och lyssnar på Hoffmaestro. Mysiga dom där =)

En sak jag har märkt är att i denna lilla håla så vet alla allt direkt. Som tillexempel visste NASSER?! att jag vart ute och ätit glass med Videobubbles Ronny?! Alltså va fan. Hur i satan kan han veta det? Plus att han vet att jag får glass och gottigott från Amaar på Nora. Apropå Amaar så ringde han mig idag och så sa han att han hade något till mig. Och när vi var tillbaka på jettin så sa han till mig och komma. Och så sa han "I have icecream for you" Shiises... Inte bra, tror han har förhoppningar och det känns inte bra.
Men för att återgå till ämnet så vet alla allt direkt. Så fort man gör något eller säger något så vet hela Dykcentret det direkt. Det är en stor nackdel. Man får ju inge privatliv.
Idag har jag verkligen längtat hem och önskat att jag inte sagt något. Kommer nog bli en tuff tid framöver. Jävla skit.
Bjuder på lite bilder från idag ialf för att trösta er i Halloweenmörkret där hemma!

Här hamnade Cecilia brevid mig


=) Titta Filip vad jag har gjort åt dig, hoppas du vart nöjd


Bättre än att jobba på Macdonalds Hälla?






Idag funderade jag på om jag ska tattuera in Mustang loggan någonstans på kroppen..


Bättre än att stå i kassan på Musses Kiosk?
Jouni och Anton här


Såg att jag nu finns som staff på Colonas hemsida! Yey! =) Tjecka in deeet
http://www.colona.com/Staff.aspx?centerId=1

Simma Lugnt!


Skrivet av: Mamma
2010-11-01
15:25:47

Halloj Gumman....Om du känner själv att det var rätt beslut att säga i från, så ska du hålla kvar den känslan..Du kommer att vinna på det själv känslomässigt i längden. Du kanske inte känner så nu precis. Puss å kram // stå på dej..Du befinner dej i en kultur som kvinnan ska "gilla läget" Dra på dej våtdräckten och lek sjöjungfru ;)

Skrivet av: Anonym
2010-11-04
09:46:57

Helt rätt beslut o inget att må dåligt över eller ångra!!! Ömsesidig respekt skall gälla i alla lägen även i andra kulturer.Man får vad man förtjänar och du förtjänar respekt om någon! Puss! Slarva inte bort kepsen igen!!!! Ssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0