30 Oktober


2010-10-30
18:08:05

Haft en dag off idag, fy satan va skönt det har vart. Sov till typ 9-10 idag, och sen har jag slappat framför tvn och datan och halv sovit fram till typ 1-2, och då gick jag och köpte lunch på Burgerking. Mums.
Efter att jag ätit lunch så åkte jag och Christina till Abu Ashala i gamla Hurghada för att leta täcke och kudde till mig. Vi hittade det! Yey! För sisådär 450 pund allt tillsammans. Sen köpte jag lite skogsbärstea och lite musli. Gottigott med tea, nu kan jag ha TEA PARTY! haha, har två olika sorter nu, en skogsbär och en mint tea.

Efter Abu Ashala så gick vi förbi en dykshop för Christina skulle kika på nå dykgrejjor. Sen vart det jalla buss hem igen.

Btw så har vi fått ett husdjur. En liten ödla som springer omkring. Gunnar och Christina har sagt att det är bra att dom är i lägenheten för dom äter småkryp. Så den skall inte jagas iväg. Lite läskigt men men. Han bits ju inte ialf.
Igår kväll fressent så när jag gick hem från viking så var det folksamling utanför längenhetsporten. Det var nå problem med avloppet och det bubblade upp massor av avloppsvatten ut ur brunnen. Hela gatan var täckt med stinkande vatten. Det var inte mys. Hoppas det bara var vatten och inte från toaletten. Det luktade unken fjärt iallafall. Så inte mysigt.

Imorgon har jag Giftun island trip. Skön faktiskt, för då behöver jag bara vara i vattnet en gång. Och då ska jag pröva min nya shortie.

Nu ska jag och Christina gå och äta på Laluna, de andra nissarna skall på White sensation ikväll och festa. Jag förstår inte hur folk orkar när det är sånt påfrestande jobb vi har, och vi har sånt ansvar inför gästerna. Man kan inte vara bakis eller helt slut på jobbet, så därför hänger inte jag med. Jag vet att jag iallafall inte klarar av att vara uppe sent och sen vara pigg dagen efter. Tråkig jag vet, men man känner sig självt best själv.

Hörde att WB hemma i Västerås fått sitt serveringstillstånd indraget. Hejsanhoppsan så det kan gå....

Muräna


Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0