29 Oktober


2010-10-29
16:14:33

Tjollihopp
Fy satan va skönt att sova idag. Tog det riktigt lugn imorse och åt frukost till att lyssna på P4 Västmaland morgon, det var mysigt =)
Sen vart det att åka med Christina och Henrik med Jalla buss till Apollobusmeeting som skulle börja vid 11 men vart senare. Så var klara runt halv två. Då var jag hungrig kan jag meddela, så då vart det en half grilled chicken @ Summerland 2! Yey gott! Har planerat att köpa Creps till middag sen. mmm.. 
Så nu sitter jag här och snörvlar och nyser samt lyssna på lite musica på spotify. Läser även en blogg från australien ( http://mammavillinteveta.blogspot.com/ ), det är ett gäng grabbar som dragit dit. Roande att läsa faktiskt. Iochmed att jag vill dit till nästa höst så är det kul att läsa om deras äventyr. Skulle vilja göra något liknande, och bara festa och ha kul. Men man ska ju ha pengar till de också. Men fan, det är min nästa mål att komma dit. Här är det fan inge festande, det är bara jobb jobb jobb. Se bara på stackars Gunnar, han kom hem igår med Christina från 6 dagars safari och så fick han reda på att han skulle ut idag igen på 7 dagars safari. Att höra till är att han redan vart ute på 2 safaris utan uppehåll. Sen väntar 2 safaris till.. Ingen ledighet emellan eller något, stackarn.
Så 4 lediga dagar har ju han definitivt inte fått, lilla vän. Tycker verkligen synd om honom, han såg jätte sliten ut igår kväll. Sjänker en tanke till honom <3

Pappa här får du ett uppdrag, kan du se vad detta är för bil? Tänkte att du kanske kan se det. Den passar liksom inte in i stilen och kulturen som är här så tycker den är ganska spännande.




Såhär ser bakgatorna typ ut, dock ser det väldigt städat ut på denna bild.


Hittade en undervattens bild bland mina bilder, ett stycke snigel


Simmalugnt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0