28 Oktober


2010-10-28
19:49:22

Jag säger bara INTE OKEJ! Men det är ju löst nu, behöver förhoppningsvis aldrig mer se dig!

Åkte på full day snorkling idag med båten Francesca, med Nasser och Britta. Dagen har varit lugn ute på sjön, vinden kommer från söder igen så det har inte vart några speciella vågor.
Vi hade bara finnar med på båten idag så stackars Britta fick nog jobba mest. Det ska jag åtgälda henne för någon gång =)
Jo juste, vaknade upp i morse med jordens nästäppa. Och idag på båten utvecklades det till halsont och uppsvällda halsmandlar. det suger.
Fick som tur var en halv dag off imorgon. Skönt! Har buss meeting imorgon vid 11, så det är najs.

Var och hämtade ut min weetsuit idag med Jouni, skönt! Så nu kommer jag slippa frysa. sen gick vi till Summerland 2 och åt en half grilled chicken. ;) Som vanligt. Jo fressten, helt galet. När vi var på väg att hämta våra wetsuits så vart vi vittnen till värsta krocken. En MC som körde in i en buss. Det var två personer på mcn och dom flög, och chaffören i bussen sprang iväg. Det såg riktigt illa ut, och det förskräckligaste var att inte en jävel stannade för att hjälpa dem. Usch. Jag vart helt paralyserad och chockad efteråt. Jag höll på att spy. Inte roligt. Då slog det mig att om vi är med om en krock så är det ju ingen som kommer bry sig. Jag vill åka hem till trygga Sverige.

Simma lugnt där hemma! Nu ska jag till nya marinan och käka glass med en kille från videobubbles! See ya!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0