26 Oktober


2010-10-26
22:07:20

Tjenixen
Jadu morgonen började med att jag vaknade vid 5 tiden av den där jävla böneutropet. Så det vart öronproppar den timmen som var kvar tills klockan skulle ringa. sedan vart det pickup ut tilll landet/hotellet ingenstans. Galna busschafförer säger jag bara. Vi hade 45 min på oss, och det sa jag till chaffören, men tror ni han tog det lugnt eller? Nej han körde så fort så att "spärr" tutan som ligger på 120 km/h började tjuta väldigt många gånger. Så ja, vad resulterade det i om inte att vi kom 20 min för tidigt till pickuppen. Så fick vänta sjukt länge innan gästerna kom.
Väl på dykcentret så var planeringen ändrad igen, så vart med Mohammed på fulldaysnorkling istället för med Ahmeed.
Vi åkte till Aquarium, där var det sjukt strömt idag. Åh fy fan va vi fick jobba.
Vi simmade utmot West sidan och försökte hålla ihop gruppen så bra det gick. Tror du det gick bra eller? Kan ju svara att det kunde gått bättre om det inte hade vart en båt som fått för sig att lägga till precis där vi var just precis då. Panik då en stor båt kommer och vi är mitt uppe iallting. Nej fyfan. Det kunde man vart utan i den strömmen. Så nu är jag helt slut. Riktigt träningspass.
Ja efter Aquarium så åkte vi till small Magawish och tog en snorkeltur där. Det var mysigt för det var inte lika vågit och stömmt där.
Efter jobbet idag så gjorde vi inventeringen super snabbt då jag tog initativet till att räka alla 500 fenor direkt när alla tjeckat ut. Vilket gjorde att vi var klara med hela inventeringen redan medans gästerna till och med var kvar. HA! det har aldrig hänt förut. Mitt motto är att få allt jobbigt överstökat så fort som möjligt, vilket jag alltid har haft som motto. =)

Efter jobbet vart det att försöka ragga tag i en Jalla buss. Misslyckades dock och vi tog taxi istället. Sen käkade jag, Cecilia, Hasan och Anton på ett riktigt egyptiskt hak. Så Sarah, nu kan jag meddela att jag ätit riktigt egyptisk mat! KACHING. Riktigt billigt och gott. Man åt med händerna btw. Det var lite äckligt, men men det fanns ett äckligt handfat man kunde tvätta händerna i. Men frågan är hur ren man egentliten vart. För det var inte frächt nej.

Efter maten så satt vi en lille stund på nå cafe men sen orkade jag och cecilia inte vara kvar så vi drog och åt en DONKEN glass. Mums. 
Har försökt ta ut pengar idag också, men misslyckas överrallt. Så ska kontakta banken och se va fan felet är. Så här kan det inte vara.

Simma lugnt! Puss =) 



Skrivet av: pappskallen
2010-10-28
11:29:44

He he,mottot känner man igen....Nåt som damen blivit itutad sedans barns ben. Men visst är det ett suveränt motto!Stöka över skitgörat så kan man spendera tiden till roligare saker efteråt.Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0