25 Oktober


2010-10-25
21:29:58

Tjollahoppigalopp
Idag har dagen inte börjat bra. Först inatt när jag sov så var det någon vid 12 tiden inatt utanför fönstret som hade sina barn med sig. Och dom hade någon jävla trudiluttande melodi som spelade i typ en timme med ojämna mellanrum. Sådär så man precis hann försöka somna så började dom spela igen. Sjukt drygt. Jag vart tvungen att ta mina öronproppar fast fungerade dock inte så jätte bra.
Sen så vid 5 så halv sov jag, och så självklart är det bönutrop.... Jippie.. då kunde jag inte heller sova. Öronproppar igen. Jävla böneutrop som förstör min skönhetsömn.
Så med andra ord ingen bra sömn. Dagen slutade inte där. Jag och Joha skulle försöka få ut pengar från mitt konto på en bankomat för det fungerade inte igår när jag skulle handla en våtdräckt ju. Och nej, det fungerade inte idag heller.... Skit
Sen vart jag inslängd på en pickup ut till ingenstans för att hämta 8 personer för att Jouni hade blivit sjuk, så när jag skulle gå på staff bussen så vart jag inslängd på det. Hamnade som tur var rätt, fast inte chaffören talade engelska. Han fick prata med Bedawe som fick förklara på Arabiska vart jag skulle.
När jag kom till DC så hade jag blivit flyttad från min snorkelbåt med Robert till Giftun trip med Ahmeed. JAHA, när man är inställd på något och sen 5 min innan båtarna ska gå så blir det helt ändrat. Baaaah.. Impulsivt var det ja. Men så jag hamnade på Giftun Island, och vi åkte med båten Nora 2. Älskar maten och besättningen där så det var inga problem =)

Hihi, Amaar är för söt. vi fick besök av glass båten på sista stoppet så han hade köpt en glass åt mig som jag fick när vi var på väg tillbaka till Magawish. Den var lite smält men aaaw, han vet hur mkt jag älskar glass så det var sött ;) Sen frågade han om jag ville med ikväll och äta glass på nya marinan med han och en annan från besättningen. Självklart tackar jag inte nej till gratis glass så OFC!
Så efter att jag käkat med Cecilia och Joha på Hardys? Vet inte om det hette så? Men typ burgerking liknande ställe ialf. Så träffade jag och Cecilia Amaar och den andra av besättningen, och så käkade vi mumsimums glass. mmmh. De bjöd självklart på glass och taxi! vi fick inte betala något allts. hihi. Najs.
Så dagen började skit, men slutade med gratis glass och taxi! Me like. Snart kommer Johas tjej Anna hit, han är och hämtar henne nu. Det ska bli kul =)
Simma lugnt där hemma! Puss














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0