24 Oktober


2010-10-24
21:14:13

Jaså, ryckterna säger att det är Söndag?
Så får väl gå på dom. Man har verkligen ingen koll allts på dagarna här nere. Helt vansinnigt.
Idag vaknade jag med hemlängtan så var väldigt tillbaka dragen idag på förmiddagen. ville vara helst för mig själv.
Var på dolphinspotting idag med Ahmeed. vi såg dock inga delfiner. det sög.
vi kunde inte åka ut till Sharbelerk idag heller pga. av att det blåste för mkt. Så det vart Aquarium, Big Magawish och Small Magawish. Inte lika spännande, men hey vad ska man göra liksom?
Inventeringen idag gick skit smidigt och allt var färdigräknat på ett kick. vi hjälptes åt som ett riktigt vinnarlag idag. det var skönt.
Så sen bar det av in till Sheraton Street (stora shopping gatan där vi bor) för att sen åka till Gamla Hurghada med Joni, Britta och Cecila till en dykbutik för att köpa våtdräckt.
Dom hade super bra erbjudande, för en shortie och en heldräckt på 5 mm för 850 pund!!! =O Helt galet. Annars skulle bara den långa dräckten kosta 1000 pund. Så det var taget. När jag skulle betala dock så fungerade inte mitt kort. Inte heller kunde jag ta ut pengar. Så får åka tillbaka dit om 2 dagar när min shortie kommer och så får jag betala då. Jag som ville ha dräckten idag, jag fick ta den idag även fast jag skulle skjuta på betalningen. Men det kändes inte rätt så jag får gott och väl frysa i några dagar till.

Det har vart sjukt kallt igår och idag, eftersom det blåsigt som en jävla storm. Så jag har börjat frysa på riktigt nu. Imorgon blir det hoodie och långbyxor med till dykcentret!

Och att tillägga så är jag konstant hungrig. Jag äter hela tiden. Har söt sug 24/7 och jag blir aldrig mätt. Kan äta hur mkt som hällst utan att bli mätt. Har ätit chips och godis de senaste dagarna och jag fattar inte vart den nyttiga och duktiga Therese tagit vägen? Va fan...

Simma lugnt! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0