21 Oktober


2010-10-21
22:19:24

Tjollahopp
Vaknade upp med sjukt ont i ryggen, så dagen började inge bra.
Gick helt okej ute på sjön, var på NORA 2 idag. Älskar båten och besättningen. Dom är stört sköna.
Vi åkte till Abo Hashes? Stavning. Och sen åkte vi till revet El Decha. Stavning på det också. Haha.
Har försökt lära mig lite arabiska ord idag, med besättningen som hjälp. Och det går framåt.

Ikväll åt vi på china town. Jag, Cecilia, jocke, Norsken och finnen. Hehe. Underbart gott var det, slog till på tre rätters för 78 pund. Hade gått på minst 3 dubbla hemma i sverige. Jag säger bara, friterad banan med glass, honung och jordgubbsgrejjs. mmmmmmh!

Bjuder på lite bilder från idag, för att trösta er stackare hemma i Sverige för att det nalkas snö där hemma.
Simma lugnt! PUss

Colona staff väntandes på staffbuss





Britta och jag var snygga idag


Hade duktiga finnska snorklare idag




Joni the finnish guy, parkerade brevid oss med båten Hurghada




Besättningen är för go




Skrivet av: Sarah
2010-10-21
22:55:58

who's your habbibi? ;) Är han verkligen din typ?:P haha

Skrivet av: Therese
2010-10-23
21:03:56

Haha, vilken av dom? =P haha. Amaar är min habbibi (sista bilden) Söt kille det där, dock kanske inte min typ ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0