18 Oktober


2010-10-18
21:23:52

Hallojsan!
Vimsig dag till en början. Först Pickup och sen skulle jag åkt till Dolphin house med Nasser, men 9 pers var sjuka så det vart bara 10 pers på Nora 2 båten, så Nasser kunde vara själv. Så han skickade över mig till Capten Maget 3 och då var jag med Ahmed med 15 snorkling gäster. (Han hade nämnligen fått tillökning, så han var tvungen att ha en guide till, då det är en gudie på var 12e person) Så jag hamnade där istället. Och det var blandat dykare och snorklare med på båten.
Jag tycker att det är mycket roligare när det är med dykare också på båten, det lättar upp hela stämningen liksom. Btw, så var ju killen jag spanat in i några dagar nu där, hehe, mycket najs. Så jag kände av dom "spanande" blickarna från honom också, haha inte bara från mitt håll med andra ord.
Han och familjen gick sista dagen på OW kursen så jag kommer väl inte då se honom något mer. skit. Jaja, nästa vecka kommer nya som Gunnar brukar säga.
Iallafall hade vi ett sjukt roligt 40+ gäng med stockholmare som var på båten och skulle snorkla. Haha, dom var 7 stycken och helt knäppa, riktigt härliga snubbar.
När vi var på väg hem ställde jag mig längst fram på båten och lekte titanic en stund, hehe. det var mysigt. Satt där ifram på räcket och bara mös mot vågorna. Så då trivdes jag ordentligt.

Efter jobbet så skulle jag med en tjej som heter Elin på info möte på Aqua marine. Det var som tur var inte så länge, skulle vara där 5 så var där typ 10 min innan. Och vid halv 6 var mötet klart. skönt. Och då bar det av med Jalla jalla buss in till stan. Mötte Christina, Cecilia och Robert. Hängde med till Viking och åt en kyckling rulle. Gott men vart dock ej mätt. Så jag och Cecilia gick till Burger king så köpte jag en cheese burgare och en liten pommes. Hahha. Så nu har jag ätit chips också så nu är jag äntligen mätt. tjockis.
Nu ska jag snart prata med pappsen på skype. Tänkte bjuda på två bilder som jag tog idag när jag gick av båten.
Simma lugnt där hemma! Puss

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0