17 Oktober


2010-10-17
21:53:59

Hejsanhoppsan
Idag har det vart en härlig dag ute på Giftun Island. Var med Britta och Nasser, och 31 gäster. Riktigt härligt gäng idag också. Alla var så glada och snorklingen efter ön var helt underbar. Det känns så skönt när det inte blåser och är så mycket vågor. vi har haft sjukt tur med vädret de senaste dagarna, väntar bara på att vinden ska vända igen och då bli som vanligt med super höga vågor. Men än så länge är det bara att njuta.
Känner att jag börjar komma överrens med besätningarna på båtarna riktigt bra, och dom behandlar mig bra.

Vart summerland 2 med Cecilia efter jobbet, och då en 1/2 grilled chicken med pommes. MUMS säger jag bara!
Gunnar är ute på safari i en vecka och christina är på natt nyk till typ nu. Så jag har tagit hand om mig själv lite nu på kvällen när man vart själv hemma. Har tagit en hääärlig dusch (man duschar typ aldrig här) och tagit hand om mig själv. Pratat på skype med Sarah och en stund med Niclas =) Najs.

Imorgon är det hela 30 min sovmorgon som gäller då jag har pickup. Najs!
Sov så gott och simma lugnt.





Skrivet av: pappskallen
2010-10-18
12:05:04

Guuud va trista båtar ni har då!!!! Skönt att höra att du börjar titta fram igen som du brukar,sprallig o glad. Frostiga pussar från oss i kalla norden!

Skrivet av: Mamma
2010-10-18
15:54:33

:) Håller helt med Pappa...Skönt att läsa om bra arbetsdagar du får va med om nu. Håll dessa kreativa tankar aktiva, så får du det bra. Vi finns här hemma..:) // KRAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0