16 Oktober


2010-10-16
22:57:10

Åh både igår och idag har jag haft värsta energin, nu börjar den vanliga Therese titta fram. Känns härligt. Idag har jag vart på Dolphin spotting med Britta och Amir. Och idag mina damer och herrar stod jag inte som study längre! Så nu har jag äntligen börjat få betalt, det är verkligen på tiden må jag säga. Vet dock inte hur det gått på snorkel teori provet än, men det får vi väl se om någon dag eller så.

Men idag iallafall så hade vi ett riktigt glatt gäng på 30 pers som var med oss, riktigt härliga så dagen som vanligt har gått super duper fort. Efter jobbet gick jag och cecilia till Cina town och åt stekta nudlar med kyckling... MUMS. Vårat hak! <3
Sen gick vi ner till Nya marinan och tog en SUPER god glass, och så satt vi där och snacka lite skit. Jag åt en banan glass och skogsbärs glass. MUMS så där på kvällskröken.
Sen iallafall gick vi en sväng förbi Robert och Anton, med Joni och en ny norsk dykinstruktör (vi hittade dem på nya marinan) sen gick vi en stund till Viking där det är STAFF party/grill kväll för apollo, solresor, colona och sen någonmera som jag inte kommer ihåg namnet på. Jag stannade dock inte för det är upp tidigt imorgon som vanligt och då måste man vara utvilad. Och det är man inte om man stannar där. Haha.

Btw så har jag haft två pick uper själv den här veckan. Första var läskig för då skulle jag till ett hotell typ 40 min från Hurghada. Vi åkte genom öknen och genom hurghadas portar. Jag tänkte det att nej nu blir jag bortrövad. Och sen började chaffören fråga om jag var gift och massa sånt... läskigt. sen andra gången igår var inte så farlig, då var det närmre stan.

Imorgon ska jag på Giftun Island trip, så det kommer bli skit kul! Puss och kram där hemma, simma lugnt! (jag har fått mask bränna efter cyklopet. HAHA)



Giftun Island tidigare i veckan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0