Lucia?


2010-12-13
20:50:57

Ja jag kan ju börja med att min pickup i morse var helt sinnessjukt stört rolig. Först börjar den med att jag har fel buss, så måste vänta på rätt buss vid flygplatsen. Cecilia hade min och jag hade hennes, så vi fick lov att byta. Dock efter denna försening så kom jag i tid till mitt första hotell, stella makadi. Dock saknade jag där 2 personer och jag väntade i 10-15 min på dessa. Sen vart jag tvungen att åka. Kom i tid till Makadi Oasis ändå. Där saknar jag 4 personer. Ringer till rummen och får tillsvar av ena att dom inte känner till någon bokning. Och nästa person skulle åkt igår och hade inga planer på att åka idag. Så jag fick åka vidare till Saraya utan dom, men med ett telefon nummer rikare. Kommer tillbaka till det straxt.
Iallafall så åker jag garvande därifrån till Saraya- Ligger nu 10-15 min i tidsplanen. Saknar 4 personer när jag kommer till Saraya. Ringer rummen och ena svarar inte, och andra säger att dom inte har bokat något allts.
Asgarvande ringer jag till Office efter att jag hämtat upp de sista 2 gästerna på Makadi beach. Och så berättar jag om vilka som inte har dyktupp och vilka som inte kommer.
Jo tillbaka till nummret så är egyptsier så jävla korkade ibland alltså. Träffade en egyptisk guide på stella makadi och bytte några ord med honom medans jag väntade på mina gäster.
På oasis så pratar han ännu mer med mig och han börjar fråga efter mitt nummer. No sa jag, du får inte mitt nummer, han fattar trögt och ger mig SITT nummer när jag skall gå. Alltså vad tror han när jag säger att jag inte är intresserad? Suck..

Iallafall påjobbet sen så åkte jag på Dolphinspotting med Cecilia på Abu mosad. En riktigt kall dag idag alltså, kändes som att det blåste småspik. Men vi överlevde!
Iallafall så klockan 2 idag så kom Cecilia på att FAN det är ju Lucia idag. Så vi tänkte att nej nu jävla måste vi ju sjunga för gästerna. Så goa och glada så tog vi i från tårna och gick upp för trappen och började sjunga NATTEN GÅR TUNGA FJÄT. (jag först och tar i så jag storknar) Ni skulle sett gästernas reaktion, ojoj. Folk bara flööög upp och såg helt livrädda ut. Det var svårt att hålla sig för skratt. Iallafall så forsatte vi att sjunga hela första versen.
Det har var kul att vara med Cici idag! Min bejb =P

Aja har hänt massa mer men orkar inte vara uppe mer så godnatt!
Simma lugnt! tjing!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0