Kväll


2010-12-04
19:59:31

Hejsanhoppasan!
Har vart en härlig slappardag idag efter infomötet på Empire.
Det var ett långt men roligt infomöte jag var på idag. Guiden från fritidsresor var spännande att lyssna på.
Kan ta allt från början, för det första så snodde Detur lokalen som vi skulle vart i på Empire, så vi fick gå till Empire Beach för att där skulle vi få en annan lokal. Dock så hade någon snott lokalen där också så vi fick stå och vänta en lille stund för att vi skulle få en lokal.. Sen fick vi tillslut en lokal.
Guiden pratar på som vanligt, dock så när hon kom in på jalla bussarna så hade hon ingen koll på bussarna så hon frågade mig mitt upp i allt om jag åker bussarna. Självklart sa ja att jag gör det nästan varje dag. BRA sa hon, då kan ju du berätta hur det går till.. Haha. Ja så jag fick gå upp och prata om BUSSAR?! Haha. Roligt =P
Sen fick jag prata om röda havet, fick många kunder idag. Dom lyssnade flitigt och många kom och hämtade material och frågade frågor efteråt. Fick även en som ville göra kurs, och sen ett par som ville testa på dyk =) Skojj!

Sen så efter mötet käkade jag lunch på nå kyckling hak. Alltså va fan säger jag bara. Orkar inte dra hela konkarongen men det var komplicerat att få kyckling idag iallafall. Och pizzan smaka bara ost.. Usch

Sen har jag bara latat mig heeeela dagen framför tvn och datan!

Köpte en mjölk för en lille stund sen, och när jag druckigt ganska mycket konstaterade jag att det var klumpar i. Den luktade inget eller något sådan. Så jaaa, jippie. Magsjuka nästa... Igen?! Jävla fitt skit....

Åhh känner mig ensam här i min säng, suck.. Vill ha sällskap.. Jaja.. Whatever..

Simmalugnt! TJING!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0