Glass


2010-12-11
17:22:51

Jag tänkte fresta er där hemma med lite glass bilder, eftersom jag och Alexander lyxade och käkade glass!
Himlen såg också väldigt skeptisk ut, såg ut som att det skulle bli regn. Så tog kort på det.

Har kollat klart på OW filmerna nu! IIIH! Nu kunskapstesten, skillsen och prov kvar!

Knepig himel?!




en gång glass monster, alltid glassmonster... Se hur jag njuter


Alexander är också en glass njutare, men kommer aldrig att uppnå samma professionella nivå som mig


Simma lugnt!



Skrivet av: Mamma
2010-12-12
08:58:39

:) Jodå..nog vet vi allt att du är en "glackfia" alltid ;) Missade aldrig när glassbilen truddelutta sin ljuva lockelse till alla barnen i Ålsta, att nu är det glassfest. Du med full fart med blöja och allt, rusade ner för grusgången, för att inte missa härligheten. Men den gången du skulle sälja pappas motorcyckel till kerstin för 20:- för att få in pengar till glass. Då fick vi ta ett litet prat med lilla "glackfia" ;)puss Å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0