9 December


2010-12-09
09:49:58

Hade verkligen en riktigt slappardag igår! Typ låg i sängen hela dagen och såg på film. Gick dock upp för att äta lunch med Juho på Ali baba. Godaste pizzan jag har ätit här måste jag säga!
Sen iallafall så gick vi en sväng på nya marinan bara. Sen hem och slappa igen.
Sen gjorde jag Hasan sällskap när han skulle äta på kvällen, och så tog vi en sväng på stan och tjeckade in lite olika ställen. Gick lite smågator och så, och vi båda konstaterade att det är verkligen en äcklig stad vi bor i. Så mycket skräp och skit. Fattar inte hur folk tillåtersig att leva så här skitigt?

Iallafall efter promenaden så tog jag en duuusch och sedan ville Britta och Cecilia att jag skulle komma till Cecilia, dom hade raggat till sig 2 vinflaskor. Så jag gick till dom och var lite social där. Jag drack till och med ett glas vin! Hejsanhoppsan! Jag som inte ens dricker vin, men det vinet gick att dricka.
Sen gick vi till viking och var där ett tag. Tills min hemliga gäst skulle komma med mig hem, för när han kom så gick vi hem och såg på film. Bambambaaaam.. Det kan ni ju fundera över!


Idag är jag halv off, har bara ett info möte ikväll klockan 19 på empire så ska nu träffa Alexander för att äta lunch! Sen är Gunnar och Christina också hemma idag så får väl se om dom vill göra något.

Simmalugnt! Tjing!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0