8 December


2010-12-08
11:24:02

Fy satan vilken kväll/natt det var =) Först igår kväll så hängde jag på viking efter middag med Johan och hans bror på Summerland 2. Sen drog vi där ifrån efter 23 någongång till Shade nere på Marinan.
En tjej Josefine från Ving var på Papas så jag hälsade på henne också! Super trevlig tjej det där =)
Iallafall på Shade så hade dom live band och allmännt mysigt. Och efter att vi vart där en stund så kom Tina och Benny med familj (dom som hade glögg partyt för några dagar sedan) och när dom kom så bjöd dom allihoppa på massa redbull vodka. Stort tack till dem!

Efter shade så tänkte vi att vi skulle till Ministry, så vi gick dit. Vakten ville ha 80 pund per skalle så NO WAY sa vi. Vi tjaffsade med vakten ett tag men han ville inte släppa in oss för att det bara var en i sällskapet som hade staff kort (för vi har inte fått våra än) så därför trodde han inte på att vi jobbar på Colona. Så iallafall så gick vi därifrån. Så gick vi till Headcandy och testade lyckan där. Dock var det dött där inne, var typ bara 10 pers där så vi tröttnade efter en dricka och så testade vi lyckan igen på Ministry. Efter ett himla långt tjaffs och några telefonsamtal senare så fick vi komma in. Och det var satan värt det!
As kul vare! Gick hem framåt 4 i morse, och jag var väl hemma framåt halv 5.

Alltså, jag måste bara säga det att ofta man bara drar om man är ett sällskap som ska iväg. För det var precis vad som hände på Viking. Jag och två till väntade på att 3 andra skulle börja röra sig från biljardbordet, och sen helt plötsligt så har dom bara dragit UTAN oss och utan att ha sagt ett ord till oss. Jävligt dålig stil måste jag säga, jag vart sjukt besviken. Och så fick jag ett samtal senare när dom redan var på shade, och då får jag frågan: Ejj, vart är du någonstans?! -Alltså wtf. Inte okej säger jag bara.

Jag gick hem i sällskap med Alexander och så kom det någon jäkla egyptsier fram och skulle prata med oss. och så drog vi till med att vi var syskon. hahahaha. Han ba: Yess I can see that! You are very like eachother. Jävla looser.
Sen så ändrade vi oss och sa att vi var ett par, haha. Det ville han inte tro på och han vart skiiiit pisst när vi ba: JO men vi är tillsammans! We promise! Alltså fy fan. Ja sen var det massa annat också! Kul! =P

Härlig natt, skönt att släppa loss.
Innan jag drog ut så hade Gunnar ett serius talk med mig. Han pratade med mig och försäkrade mig om att jag inte behöver ora mig ekonomiskt och att jag borde passa på att ha kul medans jag är här.
Så jag skall verkligen försöka att slappna av och se vart vindarna bär =) Nu ska jag gå och äta lunch med Juho! =)

Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0