6 December


2010-12-06
20:15:28

Fy helvete vilken dag säger jag bara. Ingen bra dag. Väldigt vindigt väder idag. Var på Abu mosad med Elin och dyk Ahmeed och vi var på Dolphinspotting.
Vi gick till Fanos, och det kan man ju fundera över om det var rätt eller fel. För det var väldigt vågit påvägen ut. Tänker inte gå in mer på vad som hände men det var en förjävlig dag iallafall.
Enda positiva var väl att vi fick pizza på båten idag, och kaka! Yey! =P

Efter jobbet så gick jag och åt med Hasan på dara darek. Det var riktigt gott och äta ordentligt egyptiskt istället för att äta spagetti och köttfärssås.
Efteråt så letade vi efter ett syställe som kunde fixa min bikini som gick sönder idag och som kunde fixa Hasans trasiga blixtlås till hans shorts. Vi hittade det efter 20 minuters runt virrande.

Nej nu får vi se om Johan eller någon hör av sig om kvällen för jag vill ut! annars så får jag väl gå och lägga mig.

Simma lugnt! tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0