30 December


2010-12-30
14:06:52

Hej och hå vilket dåligt väder igår och idag. Igår drog ett ÅSK väder in över Hurghada.
Igår var jag på båten Hurghada på fds med Ahmed, när vi var på Aquarium så såg vi det mest på håll och kände att det började blåsa upp. Framåt kvällen drog åskvädret in ordentligt och det har blixtrat och dundrat från igår kväll och hela natten. Idag är det också dåligt väder, så idag vart det många kanselleringar på jobbet. Så vi var många som fick gå hem idag. Det slutade med 7 snorklingsgäster och tre guider.

Så här såg vädret ut på morgonen när vi gick för att vänta på staff bussen.. kolla molnet bakom lägenheterna där.. Usch usch..


Jalla bussarna var inte liiite skitiga


Taxisarna också


Runar var en munter en iallafall, haha. Alla andra tyckte inte om vädret.
Från vänster: Juha, Runar, Christina och Gunnar.


Juha du är knäpp. Jag: Juha take a picture. Juha: Okey! Och tog detta... Suck =P


Sen kretsade kamran runt till allihoppa. Jag som ville ha ett kort på mig också.. Det var ju det som var tanken från början.


Runar


Tillslut ett kort på mig =P


Cecilia på väg till dykcentret


Jippie, ville inte ut på sjön idag kan jag meddela. Syns inte så bra på bilden, men det var sjukt stora vågor.


Jag och Ahmed


Ayman, Nasser och Ahmed


Hej Dåligt väder. Besättningarna sov på båtarna inatt. De hade fått lov att köra ut på havet inatt vissa båtar för att det var för galet väder, och det hade slutat med att nu är ena båten trasig. (Hurghada) Med mera. Tycker synd om besättningarna. =( Dom fick inte mycket sömn inatt.
Här ser ni också att vi har fått en insjö på stranden.. snorkling på stranden idag! Wohoo!


simma lugnt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0