3 December


2010-12-03
18:52:26

Helt galet hur fort tiden går, jag har vart här i 2 månader och det känns som om jag kom igår. Fast ändå känns det som att jag var här jätte länge. Det är en konstig känsla, men jag har iallafall konstaterat att det går sjukt fort.
Idag har jag haft skit kul, har haft 3 duktiga snorklare själv idag på Capten maget. Så har kunnat simma långa turer idag och kunnat njuta av vårat fina underbara röda hav =) Såg bland annat en Barracuda, en lionfish och en Muräna. =) Najs!
Var ju med Dykare på båten också vilka var Jocke, Katri, Juha och Anu! Vi besökte Aquarium W, Talata och small magawish. =)

Det var bara 3 båtar idag som gick ut med snorkling då ikl. jag som hade 3 snorklare. Så väldigt lite gäster.
När vi kom tillbaka till DC så hade jag inventering med Ameer. Jag kan ju säga att jag gjorde det mesta idag från att sortera fenor till att tvätta och hänga upp alla masker.. Roligt att när man är så några att alla hjälper till... Vart sjukt irriterad iallafall. För vi var inte många idag och då kan man faktiskt hjälpasåt... Men skitsamma, då vet man vad vissa går för. Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Efter jobbet så vart det att betala internet på Etisalat och sen käka på El daradarek med massor med staff =) Roligt när så många går till samma ställe! Väldig team känsla över det hela =)

Jo igår konstaterade jag att jag har fått någon annans nya staff tröjja, alltså fan för tvätterierna här. Dom blandar ihop allas kläder. Jag har fått en storlek S när jag har M.... Så någon av tjejjerna har min tröjja och jag har någons. Va satan..

Iallafall imorgon är jag ½ off igen och då ska jag till Empire och hålla infomöte kl 10. Så blir förhoppningsvis lite senare ikväll då Viking har BBQ kväll.

Tog en bild här om dagen på dom här fina, rena sopbilarna som dom använder här. Riktigt bra alltså.... Alltså fy fan..


Bara för att jag har lyssnat sönder den här låten nu varje kväll =P


Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0