23 December


2010-12-23
09:54:45

Usch jag tog blodprovet igår och jag kan ju berätta att jag var jätte rädd, så jag bad Joha att hålla min hand. Kände redan innan att satan jag kommer säkert börja gråta. Jag var så rädd så jag skakade och när läkaren ville ha min arm då började tårarna komma.
Alltså, man kan ju inte säga att läkarkonsten här är lika fräch och clean som hemma. Här stod askkoppen på bordet och man tog provet inne på ett kontor. =S Har ingen aning om om det var en steril nål som jag fick eller inte, jag sa bestämt att jag iinte ville se någon nål. Då hade jag svimmat. När jag började gråta så skrattade doktorn och ba: -Why are you crying. Haha.. Jätte roligt... Inga uppmuntrade ord här inte, utan här skrattar man och sen kör man.
Hoppas verkligen att det var en oanvänd och steril nål jag fick för annars om jag inte hade Hiv innan så har jag väl det nu. Alltså åh jäkla land.

Igår kväll så var jag med Cecilia, hennes man och hans vän =) Plus Urban som var med oss hela kvällen till shade. Trevligt trevligt.

Imorgon är det iallafall julafton och det känns väldigt långt bort på världskartan. Då blir det Cafe del mar på julmiddag. det ska bli mysigt.

Nej nu ska jag gå och äta lunch med Urban, Cici, Rickard och hans vän =)


Simmalugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0