21 December


2010-12-21
08:27:27

Hejsansvejsan! Ligger hemma idag och har sjukt ont i halsen. Kände av att jag började bli sjuk redan under OW kursen, men det kom igång ordentligt dagen efter att kursen var slut.. Så i förrgår, igår och idag har jag plågats med halsont och allmännt seg. Igår gjorde jag slag i saken och köpte mig piller och pulver. För man vill verkligen inte vara sjuk här, för man blir aldrig frisk. Så i ett tappert försök att bli kvitt förkylningen så har jag köpt 123 piller och halstabletter. Så ligger här och hostar fram till 17 ikväll då jag har infomöte på Aquamarine.

Jo var på Giftun dagen efter OW kursens slut, och jag har en bild på mig då hur jag såg ut då. Hahhaa. Jag fick många blickar kan jag säga, då folk gick runt i bikini och jag såg ut på det viset. Men vad ska man göra när man fryser och känner att man är sjuk?



Somnade både igår och iförrgår kl 7 på kvällen i sängen, vaknade borstade tänderna och sedan somnade om. Skönt att sova länge när man är sjuk.
Nej nu ska jag slöa och se på film, förhoppningsvis också prata med pappa på skype!
Hihi, kikade lite på svt om hur ni har det i Svedala, galet galet! Tycker synd om er.

Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0