2 December


2010-12-02
20:50:51

Ja jag vet att jag inte skrivit på några dagar. Har vart lite upptagen. Vet dock inte med vad, haha. Jo juste, någon kväll var jag på Viking eller flera kvällar... Men idag kan jag göra en lille uppdatering.
Igår hade jag och Christina en ½ dag off. Jag hade info möte ute i öknen på Saraya, och Christina hade på  Aquamarine. Iallafall så efteråt när jag kom till DC och skulle hämta en grejj så frågade Ayman om jag ville ha skjuts till stan. Shore sa jag då han sa att det bara skulle ta några minuter. SHORE!Egyptiska minuter är som pappas tid.. Säger han 5 minuter så menar han en timma. Så är egyptsierna, så det är ju tur att jag är van ;)
Iallafall när han väl var klar så fick jag testa på att vara riktig egyptsier genom att jag fick sitta på ett flak med massa syrgastuber på. Hahaha, fy satan va jag skrattade när jag insåg att jag kände mig som dom på tvn som sitter på pickup flaket i såna dära africanska naturprogram. Haha =) Det var lite kul.

Iallafall så käka jag lunch med Christina igår och sedan så åkte vi till Magawish och RED HÄST på stranden =) Super mysigt!

Lite bilder från dagen:









Käkade meed Christina, Gunnar, Juha och Juho på Cafe delmar. Det var en FANTASTISK upplevelse måste jag säga. Åt nachotallrik, och fy satan va jag njöt att äta något annat än denna jävla egyptiska mat. Är så trött på att antingen äta fallafel, spagetti, kofta eller kyckling. Så var riktigt lycklig och mätt när jag gick därifrån. Sen igårkväll fick jag besök av Johan som joinade mig och såg på film, karate kid vart det =) Den var bra, dock somnade jag i slutet för att jag förstod att han skulle vinna...

För att övergå till idag så har jag idag vart på FDS med Jouni på Abu mosad, och vi var med dykare också. Det var najs =) Dock känns det att det börjar bli kallare för idag blåste det mycket och men vattnet var väl sisådär 27-28, men ändå.
I morse när Gunnar kollade på termometern så var det 20 grader vid 7 tiden, så det börjar bli vinter helt klart. Brrr..

Jo och jag lever och har inte blivit haj biten. Det var i Sharm el sheikh som 3 ryssar blivit haj attakerade. Lite mycke rom där kanske? -oooh vilken fin liten delfin. Ajj!... Fiffigt =P
Men iallafall så är hajar simkunniga så hoppas att någon kan simma förbi mig någon dag, det vore as ballt!

Simma lugnt där hemma, hörde rycktesvägen att det är opratligt och icke nämnbart kallt hemma.
Såg på BBC imorse att det är snökaos och inställda flyg uppåt Europa. Hihi ;P Nej nu var jag elak! TJING!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0