17 December


2010-12-17
21:16:17

Hallojjsan! Håller på med OW kurs just nu, började i förrgår och imorgon är sista dagen! Är så förbannat stolt över mig själv. Hade aldrig trott att jag skulle klara av mask övningarna. (man skall vara utan mask i en minut, och andas genom regulatorn+ att man sedan skall simma 15 meter utan mask under ytan.) Jag har tvekat på att börja dyka bara pga. detta. Men när jag nu skulle göra detta så gick det helt smärtfritt! Helt underbart. Har alltid vart rädd för vatten i hela mitt liv, och jag har verkligen tagit tag i min rädsla och bemästrat en av de största rädslorna jag haft genom mitt liv. Är så stolt och nöjd över mig själv! Just nu älskar jag att dyka!!!
Här kommer lite bilder från idag =)














foto: Gunnar och Juho.
Vi hittade som vanligt nemo! =P

Imorgon är sista dagen på kursen! IIIH! Simma lugnt pusspuss =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0