14 December


2010-12-14
21:30:34

Hihi, haft en rolig dag idag. Pickupen gick heelt smärtfritt! YESS! Sen har jag vart på Capten Maget med Ahmed och vi har vart på Giftun. Det var super trevligt förutom att maten är.... på båten. Den kunde verkligen vara bättre. Men iallafall hade flera trevliga äldre gäster på båten idag.

Haft myskväll med Cici och sett på Playa del sol, super skojj!
Åååh det är någon nisse som ropar ut böner eller något i en mikrofon.... Jag kommer inte kunna sova inatt kan jag ju meddela. Ibland undrar jag vad jag gör i detta land, det passar mig verkligen inte...

Vi hade fin himel ikväll över Magawish. Här jag och Jocke


Anu och Prins Alibaba ^^




Simma lugnt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0