12 December


2010-12-12
08:57:11

GAAAH vilket väder, var 16 grader ute bara när vi gick upp imorse. Så det vart jeans, tjocka strumpor, tjock tröjja, jacka och mössa redan på inne i lägenheten. Och jag frös ändå.
Jag och Christina gick glada och frussna till staff bussen. När bussen kommer så fick Henrik ett samtal från office. - Alla båtar stannar inne idag. Kustbevakningen har stängt av båttrafiken. För dåligt väder. Den enda som måste jobba var Anu som har OW kurs på stranden. För oss andra var det bara att knata hem igen, så nu ligger och i sängen under täcket och värmer mig med tjocktröjja och jeans.

Hörde på nyheterna om att det varigt ett terror dåd i stockholm igår kväll. Helt sinnessjukt. =( Fattar inte varför människor skall förstöra så. Världen är sjuk.

En Therese och en Cecilia fryyyser


Katarinas ansiktsuttryck visar på hur kallt det var!!!




Nu ska jag tycka synd om mig själv och kolla på film hela dagen. Haha, det är kallt!
Hade en super mysig ensamkväll igår kväll, tände ljus, gjorde tea, tog en dusch och sen bäddade ner mig i soffan framför en film. Super mysigt. Sen pratade jag med pappa också. Man blir så glad av att prata med familjen! PUSS på er!

Simma lugnt så länge! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0