10 December


2010-12-10
14:04:13

Nu börjar Therese klättra på väggarna. Hon vill ut till sjös och snorkla! Igår när jag skulle ha info möte på Empire så åkte jag dit. Sen så konstaterar jag att mötet är inställt och flyttat till idag kl 10. Jag åker dit, men inte någon fritidsresor guide där inte. Ringer och pratar runt men neej, verkar inte vara något möte kl 10 idag, utan bara kl 19 ikväll. så det var bara att åka hem igen.
Lunchade med Alexander på Pizza hut, alltså Egyptsier säger jag bara. Dom är så jäääävla sega. Inget i skallen ibland alltså, speciellt när det kommer till att beställa mat. Det blir jämt fel.. SUCK! Även fast man är SUPER tydlig..
Iallafall efteråt så har jag börjat kika på OW filmerna! IIIIH! Nu när vi har så mkt lediga dagar så tänkte jag passa på att göra kursen. Fy satan va jag är taggad! jag skall göra den med Gunnar, han åker dock på safari på söndag så kommer få plugga ett tag själv nu och sen fortsätter vi när han kommer tillbaka. Om dom överhuve taget kommer iväg. Har lovats riktigt blåsigt väder tills dess. Så kan finnas en risk att dom inte kommer iväg.

Iallafall nu så skall jag straxt iväg på 2 infomöten, ett på Magawish och sen ett på Jungle Aqua park. så hemma igen runt 20.30 kanske. Och då blir det väl en sväng på Viking. Har hängt där i några dagar nu, för va satan skall man göra annars när man är ledig dagen efter?

Imorgon har jag info möte kl 10 på Aquamarine. Sen så blire att plugga OW teori YEY! Så taggad på att börja dyka! IIIIH!

Simma lugnt Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0