Tankar..


2010-08-29
20:29:06

Tjennamors!
Gunnar har skrämmt upp mig lite, så jag sitter och tänker på vad han sa när vi var ute med båten.
Han berättade det att när vi skall söka arbetstillstånd när vi kommer ner så skall vi lämna blod prov, för att dom skall se att vi inte har aids =O
Och självklart så skrämde han upp mig då med att dom inte är så duktiga med hygienen i Egypten, så dom kommer troligen ta en spruta från någon låda som dom använt till massa andra patienter.... Och WOUPS, YOU GOT AIDS...
Säkert inte sant, men ändå. Jag avskyr sprutor så han lyckades skrämma mig =O Fan för sprutor!

Btw, skulle jag simma idag, men ickesanicke. Vart inte så bra då när jag väl var på lögarängen så hade någon hyrt hela löga så jag fick inte simma =( Surt när jag åkt ända in till stan, för att konstatera det.

/ T



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0