Simning


2010-08-30
17:33:26

Tjillevippen!
Idag när jag kom till Lögarängen överraskades jag över att jag inte behövde gå ut till utomhusomklädningsrummen! Mycket skönt! Dom hade öppnat omklädningsrummen inomhus, grönt kan jag ju säga att det var, det var jätte fint. =)

Dom hade gjort om längderna till kortsidorna också, det var dock lite tråkigt för det var så bra att räkna 50 meter på en längd, nu är det 25. Jaja.
Testade att vinkla 90 grader och simma rakt ner och simma några meter en bit under ytan, och jag vart förvånad över hur lätt det gick. Har ju testat att dykaner förut också, men det har inte gått så bra. Måste klara att dykaner 90 grader rakt ner, simma 15 meter under ytan, titta mig omkring ordentligt innan jag stiger upp till ytan och sedan tömma snorkeln.
Har ingen aning om hur många meter jag simmade, men det blir nog bra =)
/ T



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0