Kurs


2010-08-21
11:30:07

Tjennamors!
Igår kom Gunnar och Christina lite huxflux på besök och ville smida lite planer, så det gjorde vi! Beslutade att idag åker jag, Thomas, Maria och pappa till stockholm för att gå på stockholmscrousingen. Sen skall jag stanna kvar för att göra första hjälpen kursen med Gunnar som behövs för att jag skall kunna vara snorkelguide!
Så nu ska jag ta och fortsätta läsa igenom de oändligt många sidorna som materialet låg på.

Fick tips också igår om vad jag skall packa med mig, så jag kan ju stryka det där med stooor väska, massa massa kläder och onödigt jocks. hmm.. Men mina tandpetare skall med iallafall! Det tyckte iallafall tandläkaren, hon sa det att det säkert inte finns så bra tandpetare (plackers) som jag använder, där nere. Så kaching, dom ska med! På tal om tandläkare så hade hon inget att klaga på över mina tänder, jag hade inte ens lite tandsten!
Tackar plackers för det!

Kikade lite på flygresor till Hurghada nyss. Hittade resor där det var 2 stopp, Stockholm-Wien-Kairo-Hurghada. Låg på ca 3500. Sen fanns det istället för Wien fanns det byte i Frankfurt. Resan skulle ta 29 H och 10 m på den billigaste... Får hänga på lite olika prisjämförings siter nu ett tag. Så får vi se om det blir något vettigt. Fast jag måste erkänna att det här med att leta flyg var lite komplicerat. Vet ju inte vart jag ska börja? sökte på flygresor.se iallfall, har aldrig flygit förut så vet ju inte vad jag ska kolla efter etc.
Tjing!
/ T



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0