Första inlägget


2010-08-19
00:13:36

Hej på dig!
Här kommer du kunna följa min resa till och i Egyptien. Just nu håller jag på och tränar för fullt för att jag skall klara av att simma 800 meter med simfenor och snorkel på 15 minuter. Har simmat ända sedan jag tog studenten. Och jag ligger några minuter från att klara det. Har fortfarande 1 månad och några dagar på mig =) I will make it!
Så just nu är de det som gäller, jag simmar på. Så om du vill följa med och simma någon dag så säg till! Simmar varje dag! tack och hej!
/ T


Skrivet av: Mamma
2010-08-20
00:45:48

snorkla för fullt nu gumman, så du klarar provet sen ;)

Skrivet av: pappskallen
2010-08-20
09:04:29

Blir så bra så! Kommer tebax som en knaperstekt vältränad urping! Ssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0